Týdenní plán

Týdenní plán - Sluníčka

 8.9.2025 – 12.9.2025

Téma: Moje školka

 Okruhy didakticky cílených činností:

  • Povídáme si: přivítáme nově nastupující kamarády, zopakujeme si značky kamarádů a jejich jména, připomeneme si režim dne ve školce, seznámíme se se školkovými pravidly (využijeme demonstrační obrázky), v rámci rituálů zopakujeme dny v týdnu, roční období atd.
  • Rytmizujeme a zpíváme si: naučíme se písničku „Ahoj školko“, zopakujeme si „Šlapu si to do školky“ , dramatizace pohádky ,,Boudo budko“ (s obměnou – značky dětí)
  • Tvořivá chvilka: pomocí geometrických tvarů poskládáme kamarády, skupinová práce: třídní pravidla např. Šnečkové (obtisky rukou), nakresli kamaráda
  • Hýbeme se: pomocí pohybových her si budeme upevňovat třídní pravidla + opakovat jména a značky dětí, budeme určovat, který kamarád chybí – PH:Za oponou, budeme rozvíjet spolupráci mezi vrstevníky (hry zaměřené na důvěru – trasa po slepu s pomocí kamaráda), rozhýbeme jazýček v rámci oromotorického příběhu, zacvičíme si s padákem, PH na rozpoznání vlastních bačkorek
  • Hledáme, trénujeme: zrakovou a prostorovou orientaci (hledáme značku po místnosti, procházíme labyrint,…), určujeme správné a nesprávné chování dle obrázků + pracovní listy, třídění obrázků dle posloupnosti (st.d. – dějová, ml.d. – velikostní)

Týdenní plán - Žabky

8.9- 12.9 2025

Téma: Moje školka

Podtéma: Pravidla v mateřské škole 

 

 Okruhy didakticky cílených činností:

  • Povídáme si: přivítáme nově nastupující kamarády, zopakujeme si značky kamarádů a jejich jména, připomeneme si režim dne ve školce, seznámíme se se školkovými pravidly (využijeme demonstrační obrázky), v rámci rituálů zopakujeme dny v týdnu, roční období atd.

 

  • Rytmizujeme a zpíváme si : Naučíme se písničku „Školka“

 

  • Tvořivá chvilka: pomocí geometrických tvarů poskládáme kamarády, skupinová práce: třídní pravidla – strom přátelství, nakresli kamaráda, pomocná ruka

 

  • Hýbeme se: pomocí pohybových her si budeme upevňovat třídní pravidla + opakovat jména a značky dětí, budeme určovat, který kamarád chybí –PH: „Naše značka“ , PH: „Kamarád“ 
  • Hledáme, trénujeme: zrakovou a prostorovou orientaci (hledáme značku po místnosti, procházíme labyrint,…), určujeme správné a nesprávné chování dle obrázků + pracovní listy, třídění obrázků dle posloupnosti (st.d. – dějová, ml.d. – velikostní)